Dlaczego warto studiować u nas? - Przeczytaj!

Pełna informacja o studiach niestacjonarnych magisterskich teologii


► Nie czekaj - zapisz się on-line lub w sposób tradycyjny, gdy złożysz wymagane dokumenty.

Rekrutacja na studia trwa w systemie ciągłym. Podania o przyjęcie można składać w dowolnym terminie od maja do końca września. Decyzje o przyjęciu kandydatów są dokonywane zgodnie z Regulaminem Rekrutacyjnym na koniec lipca i na koniec września.

Należy przynieść lub przysłać listem poleconym do Sekretariatu AKW Collegium Boboblanum (ul. Rakowiecka 61, 02-532 Warszawa) następujące dokumenty:

  • wypełniony FORMULARZ REKRUTACYJNY
  • świadectwo dojrzałości
  • od osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności - zaświadczenia o rodzaju i stopniu niepełnosprawności
  • kserokopia i oryginał dokumentu potwierdzającego dokonanie opłaty wpisowej (wyjaśnienie A)
  • 3 zdjęcia legitymacyjne
  • opinia od proboszcza lub katechety
  • zgoda Dziekana/Rektora Wydziału uczelni macierzystej na podjęcie dodatkowych studiów (dostarczają osoby studiujące już na innej uczelni i pragnące studiować teologię jako drugi kierunek studiów)
  • dla kandydatów niepełnoletnich pisemne oświadczenie przedstawiciela/i ustawowego/ych  o wyrażeniu zgody na podjęcie studiów przez kandydata
  • potwierdzenie dokonania bezzwrotnej opłaty wpisowej (jej wysokość i sposób wpłaty podane są zgodnie ze stroną OPŁATY). Opłatę 127 zł (indeks 20 zł, legitymacja 22 zł, wpisowe 85 zł) należy wpłacić na konto:

    03 2490 0005 0000 4530 4413 9005
    właściciel konta:
    AKW - Collegium Bobolanum
    ul. Rakowiecka 61, 02-532 Warszawa
    bank:
    Alior Bank Spółka Akcyjna, Oddział w Warszawie
    ul. Rakowiecka 39a, 02-519 Warszawa

    Tytuł wpłaty: "opłata wpisowa". W przypadku nie przyjęcia kandydata na studia wniesiona opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.

► Przy pierwszej wizycie w Sekretariacie trzeba będzie okazać dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport w przypadku obcokrajowców.

► Wyniki rekrutacji zostaną przesłane na adres e-mail osób zainteresowanych.